- Öğrencilerin ihtiyaçlarını ve beklentilerini yazılı olarak belirtecekleri öğrenci ofisinin çalışma saatlerini arttırmak,
- Danışmanların öğrenci görüşme saatlerini kolayca görünür hale getirmek,
- Öğrencilerin dilekçelerine 3 iş günü içinde cevap vermek,
- Öğrencilerin Teknolojik gelişmeleri yakından takip edebilecekleri fuar alanları ile işbirliği yapmak,
- Akademik ve idari personelin yeteneklerini ve ekip ruhunu ortaya çıkartacak en az iki toplantı düzenlemek,
- Kalite bilincine farkındalık sağlayıcı en az iki seminer düzenlemek,
- Her akademik yıl için Yüksekokul bünyesinde yer alan en az bir sektör ile ilgili akademik, sanayi ve toplumsal proje işbirliği içinde olmak,
- Öğrenci memnuniyetini ölçülebilir hale getirmek ve her yıl memnuniyet durumunu iyiye doğru taşımak,
Bu sayfa Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu tarafından en son 25.03.2019 12:03:12 tarihinde güncellenmiştir.