2024-2025 ÖĞRETİM YILI "YAZ STAJI RAPOR HAZIRLAMA" ve GEREKLİ EVRAKLAR;
YAZ STAJI uygulamasını yapan öğrencilerimizin rapor hazırlama/firma onayına gönderme ve gerekli evrakların teslimine ilişkin bilgilendirme aşağıda yapılmıştır.
Staj Raporu hazırlama işlemleri BYS üzerinden yapılacak olup, açılan ekranda gerekli açıklamalar yer almaktadır.
1.sınıf öğrenciler ve mezun aşamasına gelmeyen öğrenciler;;
Öğrencinin raporunu firma onayına son gönderme tarihi: 1 EYLÜL 2025,
Firmanın son onaylama tarihi ise: 12 EYLÜL 2025’e kadardır.
NOT_1: Firma yetkilisini bilgilendirerek, raporunuzun onaylanma durumunu takip ediniz, onaylanmasını sağlayınız, aksi halde staj yapılmamış olarak görünecektir.
NOT_2: Çeşitli nedenlerle EKSİK kalan staj günü mutlaka tamamlanacaktır.
(Eksik gün tamamlama için 2026 YAZ DÖNEMİ staj başvuru yapılmalıdır.
Bu durumda olan öğrenciler en kısa sürede STAJ KOORDİNATÖRÜNE bilgi vermelidirler.)
Şu durumda; (gün sayısı eksik olsa bile) rapor hazırlanmalı ve firma onayına sunulmalıdır.
Mezuniyet için ACİL beklentisi olan öğrenciler;;
Rapor hazırlama ve firma onayına gönderme sürecini en kısa sürede tamamlamalı, firma onayının yapılmasını sağlayarak ve staj koordinatörüne bilgi vermelidir.
Staj Ücreti alan öğrenciler;
"İŞSİZLİK FONU KATKISI BİLGİ FORMU"nu bilgisayar ortamında doldurarak, onaylı, mühürlü, ıslak imzalı olarak ve ödeme yapıldığını belirten BANKA DEKONTU okul açıldığı ilk hafta sonuna kadar Staj Koordinatörüne teslim edilecektir. (Banka dekontlarının sol üst kısmına anlaşılır/okunabilir şekilde; program, öğrenci no ve ad/soyad bilgileri yazılmalıdır.)
Teslim edilmeyen, imza, kaşe eksik veya hatalı evraklar için ödeme yapılamayacaktır.
*Ayrıntılı bilgi için bölüm web sayfasını takip ederek, staj koordinatörünüz ile görüşünüz.
“İŞSİZLİK FONU KATKISI BİLGİ FORMU”için tıklayınız